12.29.2009

Idea Baru Yang MANTAP !

Hai kawan-kawan sekalian.. Mari kita menyanyi bersama-sama ! HEYHOTHEWAYWEGO! Ahaha tahapehape yang aku bebelkan ni. :P

OK, dengar sini. Tiba-tiba satu idea muncul dalam fikiran - Tidakkah lebih baik sekiranya saya mencoret dalam 3 bahasa iaitu Bahasa Inggeris, Bahasa Melayu dan juga Bahasa Indonesia ? Ia akan banyak membantu dalam PMR yang akan saya duduki tidak lama lagi, percayalah! Saya tak sabar! *sarkastik* 

Sejujurnya, saya bukannya fasih sangat dalam Bahasa Melayu, walaupun ia bahasa lidah saya. Dan untuk pengetahuan anda, terdapat beberapa ayat yang saya terpaksa mengalih bahasa demi menyedapkan ayat-ayat tersebut, dengan menggunakan Google Translator. Harap maklum. KDK! (Ketawa dengan kuat / LOL)

Idea ini di inspirasikan oleh sebuah post dari blog YourShoppingKaki (sila klik di sini) yang ditulis oleh guest blogger, Cik Cynthia.

Ya, post ini memang membosankan. Seperti post budak skema atau lebih dikenali sebagai NERD. Ah, aku tak kisahlah. Apa nak jadi jadi lah.

OK selamat tinggal .. huh. 



No comments: